-Mushi Yose no Jutsu
- Od razu po narodzeniu każdy członek klanu Aburame zostaje złożony w ofierze robakom , które żywią sie jego chakrą w zamian za pomoc w walce. Dzięki temu jutsu możemy sterować pewną ilością robali. Jeżeli robak znajduje się na ciele przeciwnika wysysa
300 czakry.
- Czas Nauki 16h.
- Czakra 250
- Ranga D
Student Akademii - 100 Robaków
Genin - 150 Robaków
Chunin - 180 Robaków
Jounin - 350 Robaków
Sannin - 500 Robaków
Hokage - 600 Robaków
Hebi 7Mm i Anbu - 400 Robaków
Akatsuki - 550 Robaków
- Mushi Bunshin no Jutsu
- Tworzymy klona z robaków który może walczyć i wykonywać każde jutsu które znamy , jednak po jednym trafieniu zamienia się znowu w robaki.
- Czas Nauki 16h.
- Czakra 300 za 1 klona.
- Ranga D
- Fujin Konchuu no Jutsu
Typowa technika szpiegowska. Pozostawiamy na przeciwniku robaka płci żeńskiej. Potem używamy robaka płci męskiej, aby odszukał samice. Technika działa zawsze!
czas nauki: 14h
chakra: 250
ranga: D
- Mushi Kabe no Jutsu
- Technika trochę przypominająca Kaiten klanu Hyuuga. Przyzywamy chmurę robaków która robi wokół nas obronny wir. Jeśli ktoś go dotknie zostanie pozbawiony połowy posiadanej chakry.
- Czas Nauki 24h.
- Czakra 800
- Ranga B
- Konchuu Sekkou
Kolejna technika szpiegowska. Wysyłamy niewidzialnego praktycznie robaka na zwiad. Po powrocie widzimy wszystko w jego oczach. Można zobaczyć np. tajne plany bazy, lub jakąś bójkę, którą widział robak.
Ranga A
Czas Nauki 20h
Offline